Monday, July 1, 2013

Silk Road - Seidenstrasse - Via della seta // 1

While I'm still working on my Hexago! quilt I've started another one. I have some silk scraps that I'm going to transform into a quilt. I'm planning on using low tones of beige, green, blues, and a few reds.

Ich arbeite nach wie vor an meinem Hexago! Quilt, dennoch habe ich mit einem weiteren begonnen. Ich habe einige kleinere Stücke Seidenstoffe, die ich verwenden möchte.  Ich habe mir vorgenommen, hellere Beige-, Grün- und Blautöne zu verwenden und diese mit etwas Rot aufzupeppen.

Nonostante sto ancora lavorando il mio Hexago! quilt, ne ho incominciato un'altro. Ho dei pezzi di seta che voglio usare. La mia idea é di usare tonalità chiare in beige, verde e blu con l'aggiunta di rossi.



No comments:

Post a Comment